فرم درخواست سرمایه گذاری

پیمایش به بالا

اخلاق کسب و کار

این ارزش بر این نکته تأکید دارد که همه کارکنان باید گزینه‌های اخلاقی را انتخاب کنند، به تعهداتشان پای‌بند باشند، مسئولیت اقداماتشان را بر عهده گیرند و بهترین کاری را که می‏‌توانند، برای همکاران، مشتریان و ذینفعان انجام دهند.

تعهد

 تلاش برای حفظ یک تعهد پایدار برای عمل به وعده‏‌ها

اعتماد و صداقت

عمل با صداقت و درستی برای کسب اعتماد

مسئولیت‌پذیری

این ارزش بر پذیرش رویکرد تیمی تأکید دارد و بیان می‏‌کند مشکلات گروه، مشکلات همه افراد است. تفاوت‌ها بوسیله بحث و گفتگو باید حل شود و زمانیکه یک تصمیم اخذ می‌شود باید از آن حمایت جمعی به عمل آید. هدفمند بودن، گوش دادن به دیگران، احترام به عقاید همکاران، نقد سازنده و کمک به دستیابی به اجماع از رفتارهای مورد تأکید این ارزش است.

اشتراک دانش

هدایت افراد در تخصص‌های کسب‏ وکار، فنی و مشاوره

پاسخگویی

مسئولیت تصمیم‌گیری در حیطه اختیارات و پاسخگویی نسبت به پیامدهای اخذ تصمیم

هم‌افزایی

ترکیب تلاش‏‌ها برای کسب نتایج بهتر از طریق همکاری و ارتباطات

کار تیمی

گوش دادن به همدیگرو  ترجیح اهداف گروهی بر اهداف فردی

ایمنی و دوستی با محیط‌ زیست

این ارزش به بهبود ایمنی در کار و توجه بیشتر به حفاظت از محیط زیست منجر می‌‏شود. این امر خود موجب بهبود استانداردهای زندگی، کیفیت زندگی کاری و حفظ ماندگاری و بقای گروه می‏‌شود. مشارکت فعالانه در حفاظت از محیط زیست و تلاش برای تأثیر مثبت بر جامعه و محیط زیست از نکاتی است که در این ارزش مورد تأکید است.

جامعه‌گرایی

بخشی از جامعه بودن و مشارکت در فعالیت‌هایی که به جامعه سود می‌رساند

مشارکت فعال

ایجاد فعالانه ارزش افزوده در جامعه

ماندگاری

مراقبت از محیط و استفاده از رویکرد بلند مدت در تصمیمات

اثرگذاری

تلاش دائم برای ایجاد یک تأثیر مثبت

تعالی سازمانی و نتیجه‌‏گرایی

این ارزش موجب می‏‌شود همواره تعالی و پیشرفت سازمان ارتقا یابد و همزمان بر نتایج نهایی تمرکز شود. با انجام فعالیت‌هایی برای بهبود عملکرد و تلاش برای تعالی در هر فعالیتی، دستیابی به نتایج مورد نظر حاصل می‌شود.

عملکرد

تمرکز بر انجام کارها به یک روش کارا و اندازه‌گیری فعالیت‌ها و جمع‌آوری واقعیت‌ها برای اخذ تصمیمات هوشمندانه

فعال عمل کردن

نوآوری و ابتکار، پیش‌بینی نیازها و جستجوی روش‌های بهتر برای همکاری با یکدیگر

بهبود

تلاش دائم برای پیشرفت و بهبود و رسیدن به بهترین نتایج نهایی

نوآوری

استفاده از نوآوری یک محرک اصلی برای دستیابی به مزیت رقابتی است. این ارزش بر ایجاد و حمایت از تغییرات مثبت تأکید دارد. نوآور بودن منجر به مزیت رقابتی و خلق فرصت‌های جدید می‏‌شود. این ارزش بر دارایی فکری و تخصص موجود در گروه برای ارائه راه‌حل‏‌های نوآورانه تمرکز دارد.

پیشگام شدن

بهره‌برداری از دارایی‌های فکری و تخصص‌ها برای ارائه راهکارهای نوآورانه

ایده‌های جدید

تشویق و حمایت از ایده‌های جدید

یادگیری

ایجاد مبنایی برای دانش، توسعه و تعالی

تمرکز بر مشتری

این ارزش بر شناسایی نیازهای مشتری و تلاش برای برآورده ساختن انتظارات و تأمین نیازهای مشتریان و ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان تأکید دارد.

گوش دادن

گوش دادن برای درک بهتر مشکلات مشتریان

ارتباطات

ارتباط با مشتریان به منظور اطمینان از برقرار بودن یک جریان خوب اطلاعات میان گروه مپنا و مشتریان

شراکت

تلاش برای ایجاد روابط بلند مدت بر مبنای اعتماد و ارائه خدمات قابل اعتماد